Kitapları

İÇİNİZDEKİ ÖKÜZE OHA DEYİN!

KİŞİSEL GELİŞİME KARŞI KİŞİSEL GERİLEYİŞ !
SIRADIŞI YAZAR BÜLENT AKYÜREK’TEN BİR ÖZE DÖNÜŞ PROJESİ :
İÇİNİZDEKİ ÖKÜZE OHA DEYİN kitabı çıktığı günden beri çok okunan ve çok satanlar listesinden inmedi.Yazarı bir yılda üç yüzden fazla konferans verdi.Tıklım tıklım salonlarda inanılmaz tartışmalar yaşandı ama KİŞİSEL GELİŞİM, BEDEN DİLİ sektörleri hatırı sayılır yara aldı.

Modern insan evden çıkınca gördüğü her şeye sahip olmak istiyor.Kadın , para , araba , kariyer , güç…
Kişisel Gelişim kandırmacasıyla insanlar yırtıcı hayvanlara dönüştü. Kişisel Gelişim Dini’nin papazları bütün dünyaya kin ve başarı hırsı aşılıyor.Helalinden huzur içinde bir tas çorba içmenin yeni adı;beceriksizlik, aptallık , tembellik oldu…Oysa güne ‘Kazanmak’ ya da ‘Kaybetmek’ yerine ‘Helal veya haram’ diye başlayabilsek daha güzel bir dünyada yaşamış olmaz mıyız?

Benzersiz üslubu; yaşayışı , cesareti ve bağımsız kalemiyle attığı her adımda ses getiren , her kitabıyla gündemi belirleyen ve konuşmalarıyla ezberleri bozan Bülent Akyürek bu kitabında modern zaman ucubelerine ve içimizde ÖKÜZ gibi büyüyen nefislerimize ‘OHA’ diyor… Çok satan , çok okunan ve tartışılan yazarın bu eseri ‘NEOTASAVVUF’ olma özelliğiyle de bir ilk…

https://www.kitapyurdu.com/kitap/icinizdeki-okuze-oha-deyin/258049.html

YILGIN TÜRKLER

Çok az kitap bu kadar okundu, bu kadar tartışıldı ve yazarını bu kadar tanınır kıldı.

Bülent Akyürek’i cesur romanları ve olay yaratan konuşmalarından tanıyoruz. Sert dili ve kalemiyle hep söylenemeyenleri söyledi. Hiç susmadı, hiç esnemedi… Yayınevimiz ilk yayınlandığında Bestseller olan ve bu özelliğini yıllardır yitirmeyen “Yılgın Türkler”in genişletilmiş ve gözden geçirilmiş yeni baskısını sunmaktan gurur duyar…

Bu kitap, dünya tarihinin en yorgun, en yılgın milletine agresif, hüzünlü ve trajikomik bir son çağrıdır.

Bazı konu başlıkları:
Ayaktayken bir bardak su getirsene
Taş yok mu taş?
Almanlar yenilince biz de yenilmiş sayıldık
Memleketi sen mi kurtaracan?
Yellenme biçimlerine göre karakter tahlilleri
Gavur yapıyor abi
NASA’nın başında iki Türk varmış
Gitcem abi bu ülkeden
Akıl verme para ver
Adamın olacak iyi bir yere büfe açacan abi
Yenildik ama ezilmedik
Çocuk heyecandan cevap anahtarını kaydırmış ablası
Bana bişey olmaz ben Türk’üm
Ya ver ya terk et
Bir oturuşta iki büyük deviririm ama asla sarhoş olmam abi
Dört iklim görüyok, başka kimin ülkesinde var abi
Türk’ün aklı tuvalette gelirmiş
GV bırakın biz size döneriz
Sende karizma eksik abi
Küçük esnaf ölmüş abi
Oranın kızları nasıl abi?
Sigarayı bıraktım artık merdivenleri koşarak çıkıyorum abi…

Gerçeğin her zaman iki şahide ihtiyacı vardır…
Birincisi benim… İkincisi siz olun…
Yoksa bana deli diyecekler…

https://www.kitapyurdu.com/kitap/yilgin-turkler–okumalik-kapagiynan/265504.html

ÖĞLEN NAMAZINA NASIL KALKILIR?

Daha çok Yılgın Türkler ve kitaplarından tanıdığımız benzersiz üslûbu yaşayışı cesareti sert tavırları ve bağımsız kalemiyle ses getiren ezberleri bozan Bülent Akyürek”in bu kitabı da çok okunacak çok tartışılacak…
Modernizmin trafiğin gürültünün önümüzden akıp giden sosyal medya gevezeliklerinin arasında kulaklarımız ezanı duymaz oldu.
Artık insanlar akşamları televizyon izleyip gece yarılarına kadar tartışma programlarını takip ediyor daha sonra sabaha kadar internetin başından ayrılamıyorlar. O sırada okunuyor namazlarını kılıp uyuyorlar ve bu arada öğlen ile ikindi namazı kaçıyor.
Sabah namazını ayakta karşılayan ümmet maşallah akşama kadar uyuyor. Bu kitap sabaha kadar oturup akşama kadar uyuyanların canını acıtacak.Yine bir klasiği yine yıllarca unutulmayacak makaleler cümleler girecek hayatımıza.O Allah’a inanan ama kitaptan uzaklaşan insanlar için bir ışık olabilir kanaatindeyiz…

https://www.kitapyurdu.com/kitap/oglen-namazina-nasil-kalkilir/320805.html

GÜZEL VE ETKİLİ SUSMA SANATI

Bülent AKYÜREK’i yıllardır çok satan ve çok okunan İÇİNİZDEKİ ÖKÜZE OHA DEYİN, YILGIN TÜRKLER, ÖĞLEN NAMAZINA NASIL KALKILIR, MAVİ MARMARA RİSALESİ gibi kitaplarından tanıyorsunuz. Son kitabı da C4KİTAP YAYINLARI’ndan çıkan yazar, bu kitabında yüzyılın gürültü çağı, boş laf üretme yüzyılı olduğundan yakınıp, sosyal medya, sokak filozoflarını topa tutup, edep açısından susmanın hikmetlerinden yine her zamanki sert diliyle bahsediyor. Yine çok orijinal, yine ufuk açıcı, benzersiz bir Bülent Akyürek kitabıyla karşı karşıyasınız.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/guzel-ve-etkili-susma-sanati/278683.html

MAVİ MARMARA RİSALESİ

Mavi Marmara İnsani Yardım Gemisi, İsrail ile savaşmaya gitmedi…
Dünyanın dikkatini İsrail ablukasındaki Gazze’ye çekeceklerdi, kazanmak , kaybetmek değildi dertleri, bırakın öldürmeyi ölmek de yoktu planlarında, zaten planları da yoktu.Sadece erkek gibi zalim sultana ‘Zalimsin!’’ demeye gitmişlerdi, hepsi bu!
İçinizdeki Öküze Oha Deyin , Yılgın Türkler,Öğlen Namazına Nasıl Kalkılır,Cinnetim Cennetimdir,İtin Biri ve Zamanın Efendisi, gibi birçok kitabı ilgi gördü.Yayınevimiz , yazarın son kitabı olan ‘Mavi Marmara Risalesi’nin de aynı ilgiyi göreceğini umuyor.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/mavi-marmara-risalesi/243330.html

FELSEFEDEN ACİL ÇIKIŞ

Boş bir kitap sayfasında bile bir ağacın hayat hikayesi vardır, eğer bizim yazacağımız şeyler o ağacın hayat hikayesinden daha önemsizce fiziksel ve düşünsel erozyonlara sebep olmamak gerekir…

Felsefe; Antik Yunan’da taşın üstüne oturarak konuşan erkeklerin dedikodusundan ileri gidemedi.

”Boş adamların başucu kitabı” olmaya aday bu kitabını kendini dolu sanan insanlara derin ve ince bir eleştiri kitabı olduğunu da sanmayınız, mesele hiçbir şey yapmadan çok şey yapabilmenin yani nasıl derler kalem oynatmadan destan yazmanın cesaretini gösterebilmektir.

NOT:BU KİTABIN SAYFALARININ TAMAMI BOŞTUR.YAZAR KENDİSİNDEN SONRA BOŞLUĞU DOLDURACAKLARIN BU SAYFALARI DOLDURMASINI İSTEMEKTEDİR.BASIM HATASI SÖZKONUSU DEĞİLDİR.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/felsefeden-acil-cikis/331662.html

ZAMANIN EFENDİSİ

Roman boyunca çirkin tekliflere, rastlantılara maruz kalan soylu yazar ”bir çay” imgesini savaş alanında ”bir at” ister gibi tekrarlar durur. Bu imge, sermayenin vereceklerine karşılık bir derviş edasıyla direndiği bu kötü çağda,yazarın en büyük sancağı olmuştur artık. Hayata karşı ucuz talepleri vardır. Bu mütevazı hayattan beklediği, huzurlu, gönül rahatlığıyla,kendisini satmadan bir bardak çay içmektir ama işler sanıldığı gibi kolay olmayacaktır.
    
Kitap bütün yönleriyle araştırma konusudur. Bir gecede yazılmasından tutun da çok kısa bir süreyi anlatan çok güçlü bir romanla, bir ülkenin ve insanlarının, tüm dünyanın nasıl çırılçıplak soyularak önünüze koyulduğuna kadar; dil,üslup, işleyiş, biçim, kuram ve yeni bir roman tarzı yönleriyle unutulmaz tatlar veriyor.
    
Tabii normalin dışında cesur bir yeraltı romancısıyla tanışmaya hazırsanız.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/zamanin-efendisi/438717.html

YAĞMUR GETİREN FIRTINA URAGAN

Bütün hayatı mücadele ve kavgayla geçmiş Bülent Akyürek’in kişisel tarihi ve ülkesinin siyasi tarihiyle yüzleştiği  ‘yağmur getiren fırtına’ romanı, 1980 öncesine çocuk gözüyle bakan; aforizmalarla şiir dilinin iç içe geçtiği, itilmiş insanın öfkesiyle dolu, ironik bir
marjinal edebiyat örneğidir.
 
Elinizdeki bu kitap basıldığı yıldan beri yeraltı romanlarının türkiye’deki öncüsü olarak biliniyor.

https://www.kitapyurdu.com/kitap/yagmur-getiren-firtina–uragan/360278.html

İTİN BİRİ

Çıktım. Mutluluk için çok ağlamak gerekiyordu. Yapamadım, alışamadım. En fazla bir ay çalışabildim para karşılığı. Kim bilir başka yerlerde başka işlerde kaç hayat daha yatıyor, kaç tecrübe yolumu gözlüyordu. Kalktım yürüdüm, çalışmıyordum artık…

https://www.kitapyurdu.com/kitap/itin-biri/312192.html